Klar ferdig Gdansk🤗

I går pakket vi kofferten, og satte kursen mot Kjevik, etter å ha hentet MacLeods. Det var på høy tid med nok en MacLilandstur. Før vi kom til Kjevik visste vi at flyet var forsinket med nesten en time. Det skulle bli mer. Heldigvis skulle vi ikke videre, og trengte ikke bekymre oss om at vi skulle rekke et fly.

Endelig kom vi oss av sted. Det er beroligende å se at flyselskapene ser det min eldste sønn har innprentet oss så lenge. The sky is not the limit. Da vi landet i Gdansk gikk alt på skinner, vi tok en taxi til hotellet. Da vi kom dit hadde de prøvd å få tak i oss på grunn av en dobbeltbooking. Da satt vi på flyet. I mellomtiden hadde de fått inn en avbestilling. Så alt var i skjønneste orden da vi kom til hotellet. Ikke til å undres over at jeg går under navnet, the lucky traveller. Det ordner seg alltid. For å få ordem på blodsukkeret startet vi med middag i restauranten.

Alldeles nydelig mat.

Utsikten fra hotellrommet vårt.

Etter mat tok vi bena fatt for å finne et spa som kunne betjene oss denne uken.

Vi gikk forbi en kirkegård for russiske soldater, og vi tok turen inn.

Ved hjelp av disse stifinnerne fant vi det anbefalte spaet.

Vi har fått timer til alle i dag, og på torsdag. Da dette oppdraget var fullført gikk turen inn i den nye delen av Gdansk.

Dagen før avteise fant vi ut at unge MacLeod med samboer også skulle til Gdansk samme dag. Dermed var det duket for et aldri så lite slektstreff.

John bestilte en monstermojhito. Det var nok ikke det som var navnet, men det er det navnet som umiddelbart faller meg inn.

Han var i alle fall fornøyd.

Det er stor forskjell på far og mor.

Det var tid for dessert.

Det var mer enn nok, for å si det sånn.

Ikke alle doer har slike plakater som i denne byen.

Etter dette besøket bestilte vi bord for middag på Hard Rock cafe, til i morgen kveld. Så tuslet vi gjennom byen for å finne en taxi tilbake til hotellet.

Jeg håper dagen din blir fin.