Reisedag🛫✈️

Dagen i går besto av reising. Vi sto opp tidlig og fikk servert nydelig hotellfrokost hos Karianne. Deretter var det strake veien til Gardermoen parkering. Det var lite trafikk og ingen kø. Etter å ha parkert bilen tok vi shuttlebussen inn til flyplassen. Vi hadde allerede sjekket inn så det var bare å få sendt baggasjen.

Før vi dro videre med fly ble det tid til mat og lesing.

Jeg fikk lest ut denne som jeg kjøpte på mammutsalg. Jeg har lest en av henne fra før, romanen «Mormor danset alltid i regnet». Den var knallgod og anbefales. Damen kan også skrive krim, det fant jeg ut i går. Nå kan jeg gå på jakt etter de bøkene hun har skrevet før.

Da vi kom om bord på flyet fikk vi beskjed om at vi hadde en så god medvind at flytiden ble kortet ned med en time. Medvind kan vi li, spesielt etter å ha stått i mye motvind. Flyturen gikk som den skulle med bok, og Bocelli på øret. Hjemmefra fikk vi dokumentasjon på at påskeharen hadde vært på ferde. Sånn skal det være i påsken🐥🐣

Vel fremme på flyplassen gikk jeg for å hente ut baggasjen, og Per Svein gikk for å kvittere ut leiebilen. Da han var ferdig med det hadde min baggasje kommet, og ikke lenge etter var hans på plass. Da var det bare å finne leiebilen å komme seg av sted.

Etter litt handling av mat på Atlanticosenteret var det straka veien til bungalowen i Tauro.

Her skal vi nok klare å kose oss ei uke. Den eneste ambisjonen vi har i dag er å senke skuldrene til havnivå.

En riktig god søndag ønskes deg🐥